Flexii
-
20 GB
Data DK
20 GB
Data EU
FRI
Tale DK
- Fri SMS/MMS i DK
- Ingen binding
Normalpris
59,00 kr29 kr.
Pris/md.
-
50 GB
Data DK
20 GB
Data EU
FRI
Tale DK
- Fri SMS/MMS i DK
- Ingen binding
Normalpris
79,00 kr39 kr.
Pris/md.
-
FRI
Data DK
20 GB
Data EU
FRI
Tale DK
- Fri SMS/MMS i DK
- Ingen binding
Normalpris
169,00 kr84 kr.
Pris/md.
Anmeldelse af Flexii
Flexii er et nyere teleselskab fra 2021. Flexii er ejet af 3 Danmark, og derfor ikke et “selvstændigt” mobilselskab. Mobilselskabet skiller sig ud, hvor medlemmer inspirerer hinanden, deler tips, lifehacks, og anmelder nye apps.
De holder sig opdateret med de nyeste trends og deler teknologiske tips, hvilket gør dem til et mere involveret og engageret mobilselskab end mange andreââ.
Hvem er Flexii?
Flexii er et online mobilcommunity, der tilbyder enkle og prisvenlige mobilabonnementer. Deres abonnementer inkluderer fri tale, fri SMS og MMS, samt muligheden for at vælge mellem forskellige mængder af data, lige fra 10 GB til fri data.
En af fordelene ved Flexii er, at deres mobilabonnementer med fri tale er uden binding, hvilket betyder, at du kan opsige dit abonnement med en mÃ¥neds varsel. Yderligere kan du bruge din data i hele EU og Storbritannien, hvilket er en stor fordel for dem, der rejserââ rundt i EU.
Flexii skiller sig ud som et mobilselskab ved at være mere end bare en udbyder af mobilabonnementer. De skaber et community, hvor medlemmer kan interagere, dele erfaringer og få ny viden om teknologi og apps.
Dette gør Flexii til et unikt sted for tech-entusiaster og dem, der ønsker at være en del af en digital kultur. De skiller sig fra de andre billige teleselskaber ved, at være moderne med et high-tech produkt.
Hvilket netværk bruger Flexii?
Flexii Mobil bruger 3âs mobilnetværk, som omfatter bÃ¥de 4G- og 5G-netværket. Dette sikrer god dækning i det meste af Danmark, hvilket betyder, at kunderne hos Flexii kan forvente en stabil forbindelse.
Hvilke abonnementer har Flexii?
Mobilabonnementer:
- Fri tale + 20 GB data (med 20 GB til brug i EU): 59 kr./md.
- Fri tale + 50 GB data (med 20 GB til brug i EU): 79 kr./md.
- Fri tale + Fri GB data (med 25 GB til brug i EU): 169 kr./md.
Fordele ved Flexii
- Billige priser
- Fri tale i EU
- Nemt overblik
- Ingen bindingsperiode
- Flexii har meget lave priser på alle deres mobilabonnementer. Deres abonnement med fri data er et af de billigste i landet.
- Alle Flexiis mobilabonnementer inkluderer fri tale i både Danmark og resten af EU, hvilket er en stor fordel for folk, der rejser ofte eller har behov for at ringe til andre EU-lande.
- Flexii har ikke en kæmpe katalog af abonnementer, hvilket kan være rigeligt for de fleste. Du skal derfor kun tage stilling om du ønsker 10 GB, 20 GB eller 40 GB data.
Ulemper ved CBB Mobil
- Ingen telefonisk support
- Begrænset abonnement udvalg
- Ingen eSIM-kort muligheder
- Flexii benytter kun 3G netværk
- Da Flexii er 100% online kan du ikke ringe direkte til dem. Tilgengæld kan du skrive en mail, eller bruge de sociale medier til at komme i kontakt med Flexii.
- Flexii har meget få mobilabonnementer at vælge imellem. Derfor kan det være svært, at få tilpasset sit abonnement efter behov og ønsker.
- Det er ikke muligt, at få eSIM eller ekstra SIM-KORT. Du kan derfor ikke bruger et digitalt SIM-KORT til din smartphone.
- At holde sig til ét netværk kan give begrænsninger i forhold til nedbrud. 3G-Netværk har tidligere haft udfordringer med deres 5G netværk.
Hvad siger kunderne om Flexii?
Lige nu er der over 300 anmeldelser af Flexii på trustpilot.dk. Desværre har Flexii fået en hårde udtalelser af flere kunder, og som det ser ud lige nuer score de kun 2,7 hvilket er under middel.
SÃ¥dan er trustscore fordelt
- 5 stjerner 34%
- 4 stjerner 7%
- 3 stjerner 4%
- 2 stjerner 3%
- 1 stjerne 52%
Kort opsummering af Flexii
Hvis man skal vurdere Flexii lige nu, placerer de sig i bunden i forhold til andre mobilselskaber i Danmark. Dette kan skabe et negativt billede af et selskab, der måske ikke lever op til forventningerne om service eller kan levere det bedste mobilabonnement.
Det kan være svært for Flexii at opnÃ¥ positiv omtale, da de kun har været pÃ¥ det danske marked i et par Ã¥r, og derfor bør have tid til “lande” i et voldsomt konkurrencepræget markeded.
Et begrænset udvalg af mobilabonnementer og igen direkte telefonisk support, kan Flexii opleve udfordringer. Dette skyldes, at markedet muligvis endnu ikke er helt klar til et mobilselskab, der udelukkende opererer 100% online.
Bør man holde sig væk fra Flexii?
Generelt set bør nye mobilselskaber have en fair chance for at etablere sig. I et konkurrencepræget mobilmarked, hvor der er stor fokus på lave mobilt bredbånd priser og høje forventninger til kundeservice, skal nye selskaber være klar til at håndtere negative anmeldelser.
Kan man leve med et 100% online mobilselskab, med kun online kontakt, så bør man give Flexii en chance.
Hvad klager kunder Flexii??
Lige med Flexii har været meget let at finde alle de negative anmeldser. Det kan få de fleste kunde til holde sig langt væk fra et mobilselskab, hvor 52% af alle anmeldeser er angivet som 1 stjerne.
Simkort der ikke virker
En kunde er stærkt tilfreds med, at den samme fejl er sket flere gange, selv efter gentagne henvendelser. Kunden oplever også lange svartider og er blevet opkrævet for beløb, som ikke burde være opkrævet.
Desværre har flytning af 3 numre ikke helt gået efter bogen her, og det givet 1 stjerne.
Problemer med netværket
Her er en kunde, som har givet 1 Flexii stjerne, fordi der har været mange problemer i træk. Kunden nævner svagt netværk, der tit mister signalet, samt fejl ved betaling.
Kunden er meget utilfreds og har ikke de bedste tanker om mobilselskabet. Kunden skifter endda tilbage til sit gamle selskab, der er kendte for deres billig mobil bredbånd.
Igen den klassiske med simkort
Det er overraskende, hvor mange SIM-kort der forsvinder. Tilsyneladende oplever mange teleselskaber, at en stor del af deres kunder mister deres SIM-kort på en eller anden måde, og Flexii døjer også med at få SIM-Kort til kunderne.
Ikke fungerende kundeservice eller hjemmeside
En kunde har haft flere tekniske problemer, underlige opkrævninger, og dataforbindelse, der ikke fungerede. Ifølge kunden lever hjemmesiden slet ikke op til forventningerne, hvilket har ført til en skarp anmeldelse på kun 1 stjerne.
Stadig ingen SIM-kort efter 10 dage
Her er endnu et typisk eksempel på, hvor vigtigt det er at have styr på logistikken. Det lader til, at SIM-kort ofte forsvinder et sted undervejs.
Hvis det er et generelt problem for Flexii, bør de overveje andre logistikløsninger eller finde en bedre måde at håndtere det på, for at undgå alle de negative anmeldelser, der skader deres omdømme.
Kan Flexii anbefales?
Med mange negative anmeldelser på Trustpilot kan det være svært at se det positive ved Flexii. Som teleselskab har et begrænset udvalg af abonnementer, hvilket kan være nok for nogle kunder.
På den anden side kan det føles begrænsende, da kunderne ikke har mulighed for at få et tilpasset abonnement. Al kommunikation skal desuden foregå skriftligt, enten via e-mail eller på deres Facebook-side.
Ingen direkte kontakt til deres support kan være en dealbreaker for mange kunder. Det er tydeligt på Trustpilot-anmeldelserne, at der er alt for lange svartider via mails.
Så både ja og nej. Uanset hvad man synes om Flexii, er ekstra konkurrence aldrig dårligt, da det kan presse priserne ned, hvilket kun er til fordel for kunderne.
Kontaktinfo
Flexii
Faddet 4
1799 København V
Mail: kundeservice@flexii.dk